marți, 6 februarie 2007

Asa... de final...

A trecut destul de mult de cind nu am mai scris nimic.
Cred ca motivul principal este ca pierd prea mult timp cu asta.
Oricum nu se simte nimeni parasit daca nu mai scriu eu aici :).
Atitea alte bloguri de citit in fiecare zi...
Ba chiar am fost foarte aproape de a inchide cu totul blogul asta, ceea ce probabil o sa si fac imediat dupa ce ma intorc acasa.
Le multumesc celor pe care nu ii cunosc si care au avut curiozitatea sa intre aici fie si macar pentru poze si m-as bucura sa stiu ca le-a fost de folos.
Mie imi ramane sa ma bucur in continuare de minunile pe care le traiesc in fiecare zi. Mai am 18 zile si ma intorc. Inca 4 zile in Borneo, 6 zile pe insula Tioman, 5 zile la Singapore si ultimele 3 la Bangkok.

Prea multa palavrageala - urmeaza poze: Cameron Highlands, festivalul hinduist Thaipusam (Batu Caves), orasul Kuching si din jungla din Sarawak, Borneo.

Multumesc si pe aceasta cale aparatului Canon 350D, care este.

Va doresc vizionare placuta.


CAMERON HIGHLANDS

Plantatiile de ceai



Ferma de fluturi








THAIPUSAM - BATU CAVES, 1 FEBRUARIE












KUCHING, SARAWAK (BORNEO)













De prin jungla























10 comentarii:

Anonim spunea...

nici o sansa sa te razgindesti? :(

Anonim spunea...

nu-l inchide
eu l-am citit cu mare placere si pozele sunt o incantare

drum bun si have fun in continuare

featherfairy spunea...

fluturashhhhhh(i)!!!!!

de ce scria mai inainte: Birmania, Tailanda, Malaezia / decembrie 2006 - martie 2007 si acuma scrie pana in februarie 2007?

anyway.. your own decision. mai are rost sa zic si eu ca ar fi pacat sa-l inchizi?

Vlad Nancă spunea...

ba nu inchizi nimic!

Anonim spunea...

Maaaaaaaaaama! Ce de minunatii! Nici nu stii ce sa zici despre unele dintre ele! Nu stii drept ce sa le iei. Intr-o poza nu stiu daca sunt pasarele mici sau niste spini pe o tulpina. Wow! Si toate astea le-ai vazut tu cu ochii tai! Eu ma uit ca la Teleenciclopedia, nene! Ce sa-i faci? Nu toata lumea are acest privilegiu pe care-l ai tu. Breathtaking!

Anonim spunea...

Ah! am uitat sa zic despre fluturi: sunt absolut sen-za-ti-o-nali! As fi vrut sa nu se mai termine secventa cu fluturi. Si nici aia cu orhidee! Parca arata altfel decât alea de la florarie ;)
Esti foarte tare! Keep going, tiger!

Anonim spunea...

Mie mi-ar parea tare, tare rau daca l-ai inchide :(

Macar dupa ce te intorci sa mai scrii din amintiri si sa mai pui poze.

Please?

Multa bafta in continuare!
(stim cu ce ii sade bine calatorului :) )

Anonim spunea...

Sunt de acord cu Vlad :))

Plus ca unii mai citesc si textele...

LJ spunea...

ai mono no aware, elf un blog nu se incheie niciodata chiar daca-l stergi pun pe cineva sa-l gaseasca

Anonim spunea...

frumos!eu am vazut doar thailanada, cum iti poevsetam odata la un bairam al lui frati-tu.dar te admiram ca tu ai facut china cu trenul!imaginile tale imi dau chef sa revad si sa remiros plantele astea care aveam impresia ca-s carnivore si ferma de crocodili si insula plutitoare si insula de corali si papaya si zborul cu parapanta deasupra oceanului indian, dupa plimbarea cu elefantul!