vineri, 16 februarie 2007

Fara cuvinte





















7 comentarii:

featherfairy spunea...

ireal!!!

n-as sti care poza sa o pun pe desktop.

si ce bei tu acolo? ;;)

alexandra

Claudia spunea...

iti spun de pe acum: welcome back! era momentul sa revii la realitate. :)

Anonim spunea...

Wow! Iar mi-am tinut respiratia pana am vazut pozele noi! Sunt fantastice! Si mâna ta... O pup! Te astept cu drag sa vad si sa aud tot, de la cine a trait o asemenea experienta. Mai sunt 5 zile.

Anonim spunea...

Foarte frumoase, mai ales apusurile alea

Si marea, peste tot marea :)

Anonim spunea...

Mircea,

O sa fiu scurt.
Te invidiez pentru calatoriile tale. :))
Sa stii ca am citit ce-ai scris , nu m-am uitat doar la poze.

Imi place blog-ul tau si n-as vrea sa renunti la el.
Pentru a mine a fost o reala placere sa descopar acest blog.

Sunt satul de tot felul de blog-uri in care se posteaza ineptii si se poarta conversatii pline de interjectii in genul celor doua personaje de pe MTV: Beavis and Butthead :))

Keep in touch !

Anonim spunea...

Te inteleg ca vrei sa te lasi de meserie cu blogul asta. Te admir foarte mult ca ai putut sa postezi pentru altii in timp ce ai calatorit. E bine ca totusi lucrurile sa nu se termine aici. stii si tu ca sunt multe posibilitati: poti sa faci un blog de calatorii cu alti prieteni, poti sa mai povestesti altora cum a fost sa inteleaga oamenii ca se poate calatorii si altfel decat cu agentii. calatoria e un mod de a experimenta. mi-ar placea sa fie cat mai multe povesti/evenimente/carti de calatorie(ca in afara au librarii dedicate)si n-ar mai intreba oamenii daca tu te interesezi de un spray de tantari in februarie: "da' ce, mai sunt tintari acum?" E un orizont deschis...bafta!

Anonim spunea...

I think you died and went to heaven ...