marți, 8 ianuarie 2008

Kota Kinabalu, Borneo, Malaezia

De 4 zile "o ardem tropical" (aproape ecuatorial, strict geografic vorbind) la Kota Kinabalu (capitala județului Sabah din partea din Borneo care aparține Malaeziei). La drept vorbind, mai mult timp am petrecut pe insula Sapi, unde am găsit o plajă doar pentru noi doi - ce să îți dorești mai mult decât atât... Nu o să pierd prea mult timp scriind texte savante despre nisip alb, apă albastră, palmieri și 8 feluri de fructe. Lăsăm pozele să își facă treaba... O să vă dați seama singuri cam cum o ducem. Urmează Parcul Național Gunung Kinabalu, la poalele muntelui cu același nume (4095m pe cel mai înalt vârf) - vreo 3 zile undeva la răcoare - ne-am săturat de 32-33 de grade, mergem la 27-28...




Piața din Kota Kinabalu. Seara se deschid tarabele cu mâncare. Atracția principală pentru noi - grătarele pline de calamari, sepii, creveți, pești, crabi. Din cele 4 seri în K.K., de trei ori am mâncat acolo. Mai bine mă opresc aici cu descrierile culinare...

Ritmul vieții aici e un fel de slow motion extrem. Unii joacă biliard, alții se uită cum joacă unii biliard, alții se uită cum se uită ceilalți la unii cum joacă biliard și tot așa.


Nu am descoperit dacă există vreo legatură între numele magazinului și capetele de păpușă înfipte într-o bară de metal.

Gogoși, anyone?






Pulau (insula) Sapi - la 10km în larg de Kota Kinabalu - cum spuneam, ceva frumos...

Niciun comentariu: